iranestekhdam

ساخت وبلاگ

یک فرد به عنوان پذیرشگر و رزرویشن میتواند در محیط های کاری مختلفی مشغول به کار شود. در این مطلب از ایران استخدام قصد داریم شما را با انواع مشاغل پذیرشگری آشنا نماییم:

  • پذیرشگر هتل:

پذیرشگر هتل اطلاعات کاملی را در مورد خدماتی که هتل برای مشتریان ارائه می‌دهد و همچنین نحوه دسترسی به امکانات مختلف را برای مهمانان باز گو می‌کند.

  • پذیرشگر بورس:

این شغل مانند پیشانی کارگزاری عمل می کند؛ به این معنی که نخستین برخورد مشتریان با صنعت کارگزاری از طریق بخش پذیرش آن صورت می‌گیرد و در واقع نقش ارتباطی با مشتریان و احراز هویت را ایفا می‌کند. می‌توان گفت پذیرشگر بورس از جهت اهمیت تکمیل مدارک و انجام رویه‌های قانونی و اجتناب از تخلف‌های نظارتی و شکایت مشتریان شغل بسیار مهمی است.

  • کارمند رزرویشن و پذیرشگر سازمان‌ها:

کارمند پذیرش در تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها بسته به نوع خدمات سازمان، مسئول ارائه خدمات اولیه به مشتریان است. مثلاً در شرکت‌های حمل و نقل کارمندان پذیرش مسئول جوابگویی و رزرو نوبت برای ارباب رجوعان هستند و یا در شرکت‌های هواپیمایی و خدمات، کارمندان پذیرش اولین نفری هستند که با ارباب رجوعان برخورد می‌کنند و آن‌ها را به واسطه نوع درخواست‌شان به سایر بخش‌های سازمان ارجاع می‌دهند.

  • کارمند رزویشن و پذیرش کلینیک‌ها:

یک کارمند پذیرش در کلینیک‌ها و پذیرشگر بیمارستان، مسئولیت رزرو نوبت و نوبت دهی به تمامی بیماران را بر عهده دارد. وی با توجه به برنامه‌بندی و زمان حضور و غیاب پزشکان، نوبت بیماران را زمان‌بندی کرده و سریعترین زمان نوبت ممکن را با توجه به زمان مراجعه به بیماران اختصاص می‌دهد.

منبع: بلاگ ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : رزرویشن باشگاه چیست,رزرویشن رستوران,رزرویشن ماهان,رزرویشن الی گشت,رزرویشن رستوران چیست,رزرویشن خانه کارگر,پذیرشگر هتل,پذیرشگر,پذیرشگر مجازی,پذیرشگر هتل تهران,پذیرشگر ازمایشگاه,پذیرشگر بورس,پذیرشگر خودرو,پذیرشگر چیست, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 716 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 14:20

یک متخصص منابع انسانی (Human resources specialistکه اغلب به عنوان کارشناس منابع انسانی نامیده می‌شود، به کارفرما کمک می‌کند تا نامزدهای شغلی را پیدا کند که واجد شرایط بیشتری برای برآوردن نیازهای سازمان هستند. آنها متقاضیان را جذب می‌کنند، رزومه‌ها را بررسی می‌کنند، مصاحبه انجام می‌دهند و بررسی سوابق را انجام می‌دهند. متخصص منابع انسانی همچنین ممکن است به متقاضیان در مورد پذیرش یا رد آنها اطلاع دهد.
از این رو مسئولیت‌های متخصصان منابع انسانی، حول محور جذب و استخدام کارمندان است. بنابراین، وظایف شغلی آنها ممکن است از غربالگری نامزدهای شغلی و انجام مصاحبه گرفته تا انجام بررسی پیشینه و ارائه جهت گیری به کارمندان جدید باشد. کارشناس منابع انسانی همچنین پشتیبانی فراحرفه‌ای را در حوزه‌های عملکردی منابع انسانی (HR) ارائه می‌کند که شامل استخدام و انتخاب، آموزش و توسعه، مدیریت عملکرد، روابط کارکنان، قانون استخدام و انطباق، پاداش و مزایا و مدیریت، حقوق و دستمزد و سیستم‌های منابع انسانی است.

کارشناس منابع انسانی
در برخی از سازمان‌ها، هنگام استخدام کارشناس منابع انسانی ممکن است وظایف دیگری مرتبط با مدیریت مزایا، حفظ کارمندان و موارد مشابه برای آن ها در نظر گرفته شود. از آنجایی که عنوان متخصص منابع انسانی یک عنوان نسبتاً گسترده است، اغلب برای سازمان‌های مختلف معنای متفاوتی دارد. با این حال، آنچه در سراسر جهان ثابت است این است که این متخصصان منابع انسانی ارتباط بین کارفرما و کارجو را فراهم می‌کنند و هدف کلی آنها اطمینان از استخدام بهترین کارمندان برای موقعیت‌های خاص است.
عناوین شغلی خاص برای متخصصان منابع انسانی (اغلب در سازمان های بزرگتر یافت می شود) ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • هماهنگ کننده پرسنل
  • ستخدام کننده فنی
  • مصاحبه‌گر کارمند
  • متخصص کاریابی

​منبع: مجله ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار, کاریابی, استخدام, ایران استخدام, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 13:42

کارشناس CRM (کارشناس ارتباط با مشتری) کسی است که نیازها، آرزوها و رویاهای مشتری خود را می شناسد. او باید به ارزش ارائه شده به مشتریان و مشکلاتی که مشتریان در تلاش برای حل آنها هستند به خوبی آگاه باشد.

کارشناسان ارتباط با مشتری دارای استعداد ویژه ای هستند که نه تنها می توانند درخواست های مشتری را حل کنند، بلکه به طور فعال ایده ها و بینش هایی را برای بهبود مسائل و چالش های مشتری ارائه می دهند. مدیر ارتباط با مشتری هر موضوعی را پیگیری می کند و از رضایت کامل و حداکثر استفاده از محصول یا خدمات فروخته شده به مشتریان اطمینان حاصل می کند.

وظایف کارشناس ارتباط با مشتری crm 

  1. کارشناس crm رفتار مشتریان را در وب سایت‌ها تجزیه و تحلیل میکند تا ترجیحات آنها را شناسایی کند و پیشنهادات لازم را به مشتریان ارائه دهد.
  2. با نظارت بر پاسخ‌ های یک کمپین بازاریابی ایمیلی، پیام‌ ها یا طرح‌هایی را که باعث پاسخ مثبت مشتری می‌شوند، شناسایی کند.
  3. با تجزیه و تحلیل و پیش‌بینی روندهای رفتار خرید مشتری و الگوهای مصرف از طریق تجزیه و تحلیل آماری پایگاه مشتری چرخه حیات مشتری جامع را برای سازمان حفظ کند.
  4. ایجاد گزارش برای همکاران در بخش فروش، بازاریابی و خدمات مشتری تا به آنها در تصمیم گیری موثرتر کمک کند.
  5. جمع آوری الزامات با استفاده از مصاحبه، تجزیه و تحلیل اسناد، نظرسنجی‌ها، شرح فرآیندهای کسب و کار، موارد و سناریوها؛ تجزیه و تحلیل کسب و کار، وظایف، و تجزیه و تحلیل گردش کار و …
  6. ارزیابی اطلاعات جمع‌ آوری‌ شده از منابع متعدد بطور انتقادی، تجزیه اطلاعات سطح بالا به جزئیات

منبع: شرح وظایف کارشناس ارتباط با مشتری (معرفی شغل کارشناس ارتباط با مشتری CRM)

 

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کارشناس crm,كارشناس crm چيست,کارشناس crm استخدام,کارشناس crm جابینجا,کارشناس crm چیست,وظایف کارشناس crm,حقوق کارشناس crm,آگهی کارشناس crm,شرح شغل کارشناس crm,شناسنامه شغلی کارشناس crm, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 326 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 15:06

رشته مهندسی مکانيک را شايد بتوان از نقطه ‌نظر تنوع موضوعات تحت پوشش، جامع‌ترين رشته مهندسی به شمار آورد.


سه حوزه کلیدی مهندس مکانیک!
مهندس مکانیک در وهله اول در سه حوزه کلیدی درگیر خواهد بود:
رعایت این سه حوزه کلیدی برای استخدام مهندس مکانیک در تهران و سراسر کشور ضروری می باشد.

تحقیق و توسعه:
ارزیابی محصولات و نوآوری‌های جدید و ساخت نمونه‌های اولیه

طراحی:
تبدیل ایده‌های تحقیقاتی به طرح‌های فنی با استفاده از طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) و برنامه‌های مدل سازی کامپیوتری

تولید:
بهبود فرآیندهای تولید و برنامه ریزی و نظارت بر نصب ماشین آلات و قطعات در راستای برنامه های
طراحی و زمان‌بندی

 

 

می‌توانید روی پروژه‌های مقیاس بزرگ کار کنید، مانند راه‌های جدید برای مهار امواج و نیروی جزر و مد، یا در مقیاس کوچک یا سطح «میکرومکانیکی»، برای مثال ساخت ایمپلنت‌های مصنوعی برای کمک به افرادی که در حرکت کردن مشکل دارند، فعالیت داشته باشید.
بر این اساس می‌توان وظایف مهندس مکانیک را در طراحی، تحلیل، ساخت و تولید، کنترل کیفیت و زمینه‌های نوین در حیطه‌های مختلف نظر گرفت.

 

وظایف مهندس مکانیک
از دیگر وظایف مهندس مکانیک می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • طراحی محصولاتی مانند موتورها، ماشین‌ها، ابزار، کنترل‌ها یا روبات‌ها
  • همکاری با تیم طراحی برای ایجاد طرح‌ها، طرح‌بندی‌ها و پلان‌ها
  • استفاده از از نرم افزار طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) برای ایجاد نقشه‌های اولیه و دقیق از محصول
  • ارائه مشخصات محصولات و انتخاب مواد اولیه و اجزای مورد استفاده در تولید

 

منبع : بلاگ ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,استخدام مهندس,مهندس مکانیک,کاریابی,ایران استخدام,استخدام, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 140 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 12:38

برنامه نویسی یکی از پر طرفدارترین و پر درآمد ترین مشاغل در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات است. با پیشرفت تکنولوژی، شرکت ها و مراکز مختلف نسبت به استخدام برنامه نویس‌ احساس نیاز بیشتری پیدا کردند و بدین ترتيب فرصت های شغلی جدیدی در حوزه‌ی برنامه نویسی خلق شد.

نحوه فعالیت برنامه نویس ها 

برنامه نویس‌ها می توانند به دو صورت آزاد یا پروژه‌ای کار کنند. هنگامی که می خواهید برنامه نویس استخدام کنید ابتدا باید ویژگی‌ها و انتظاراتی که از او دارید را برای خود مشخص کنید. به عبارتی دیگر شما ابتدا باید انتظاراتی که از یک برنامه نویس دارید را مشخص کرده و سپس درباره مهارت ها و ویژگی‌های شخصیتی او تعیین تکلیف کنید.

بازار کار و آینده شغلی برنامه نویس

یک برنامه نویس باید فردی با استعداد و مبتکر باشد، روحیه کار به صورت گروهی را داشته باشد، بتواند با افراد ارتباط موثر برقرار کند و از همه مهم تر باید شخصی پر تلاش باشد و همیشه به دنبال یاد گرفتن باشد. ویژگی‌های عمومی برنامه نویس به اندازه‌ی خصوصیات تکنیکی او مهم و حائز اهمیت است.
با بررسی آکهی های استخدام موجود در کاریابی مجازی ایران استخدام متوجه می شویم که وضعیت فعلی بازار کار شغل برنامه نویس در حال رشد است و زمینه‌های کاری بسیار زیادی را برای برنامه نویسان می توان تصور کرد.

منبع

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام برنامه نویس,استخدام برنامه نویس پایتون,استخدام برنامه نویس اندروید,استخدام برنامه نویس فرانت اند,استخدام برنامه نویس سالیدیتی,استخدام برنامه نویس جاوا,استخدام برنامه نویس دورکاری,استخدام برنامه نویس فلاتر,استخدام برنامه نویس php,استخدام برنامه نویس بلاکچین, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 362 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 12:34

کارآموزی برنامه نویسی php
به طور کلی یادگیری برنامه‌ نویسی به تمرین زیاد احتیاج دارد و مثل هر کار دیگری کارآموزی بهترین و سریع‌ترین روش برای یادگیری آن است. همین حالا می توانید آگهی های استخدام برنامه نویس php بصورت کارآموزی را دنبال کنید و با گدراندن دوره های کارآموزی مهارت های لازم در این زمینه را به دست آورید و برای ورود هرچه بهتر به این شغل آماده شوید.

 

برنامه نویس phpکیست؟
برنامه‌نویس php شخصی است که برنامه‌ی وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را می‌نویسد، تست می‌کند و توسعه می‌دهد. این افراد با نام توسعه‌دهنده نرم‌افزار یا توسعه‌دهنده وب نیز شناخته می‌شوند. در آگهی‌ های استخدامی شرکت‌ها نیز برنامه‌نویس php یا توسعه‌ دهنده وب نوشته می‌شود. Php مخفف عبارت Personal Home Page است.

 

وظایف برنامه نویس php
حال بیایید ببینیم وظایف این افراد در شرکت‌های مختلف چیست:

  1. به‌روز رسانی کدهای وبسایت
  2. طراحی و توسعه نرم‌افزار
  3. یافتن عیوب و مشکلات کدنویسی و برطرف کردن آن‌ها
  4. توسعه و حفظ و نگهداری از اپلیکیشن‌های php بر پایه وب

سخن پایانی
اگر به برنامه نویسی php علاقه دارید و میخواهید در این شغل پیشرفت نمایید می توانید از سایت کاریابی مجازی مانند سایت ایران استخدام فرصت های شغلی برنامه نویس php را مشاهده و نسبت به شغل مورد نظر خود اقدام نمایید.


منبع: بلاگ ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,برنامه نویس php, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 12:29

شخصیت شناسی مهماندار هواپیما و قطار

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که در شرف انتخاب رشته تحصیلی قرار دارید و علاقه مند به شغل رشته مهمانداری میباشید، بد نیست قبل از انتخاب این رشته و شغل، این سوال را از خود بپرسید که آیا این شغل برای من مناسب میباشد یا خیر؟ پس از مطالعه این مطلب میتوانید با مراجعه به سایت کاریابی و مشاهده بروز ترین آگهی های استخدام مهماندار هواپیما در این قسمت از شرایط لازم برای استخدام شدن در این حرفه مطلع شوید.

 

 

 

تیپ شخصیتی مهمانداران با تیپ ESFJ یا برونگرایی مطابق دارد. ویژگی‌های اصلی این تیپ عبارت است از:

آنها گرم و صمیمی هستند و از بودن در کنار مردم و دوست داشتن آنها لذت می‌برند. آنها دوست دارند به دیگران کمک کنند و دوست ندارند کسی را ناراضی ببینند. تیپ‌های ESFJ دوست دارند به مردم کمک کنند و وقتی در این کار موفق می‌شوند احساس خوشحالی می‌کنند. وقتی مردم به آنها گوش نمی‌دهند، ممکن است کمی آزرده شوند. این تیپ شخصیتی بسیار مفید است و همیشه می‌خواهد کاری برای کمک به افراد اطراف خود انجام دهد. آنها دوست دارند از دیگران مراقبت کنند و اگر به چیزی نیاز داشته باشند هرگز به آنها نه نمی‌گویند.
این ویژگی‌ها را می‌توان در رابطه با مهمانداران به خوبی مشاهده کرد، زیرا مهمانداران نیز دوست دارند در کنار مردم باشند و دوستی با همه برایشان آسان است. آنها به راحتی تاثیرات خوبی بر جای می‌گذارند و باعث می شوند همه اطرافیان خود احساس شادی و امنیت کنند. مهمانداران همچنین دوست ندارند مردم را ناامید کنند و هر کاری که می‌توانند برای خوشحال کردن مسافران خود انجام می‌دهند. انجام وظایف در کمال مطلوب نیز از دیگر کارهایی است که مهمانداران به آن تعهد قلبی دارند.
مهمانداران همچنین معمولاً افرادی مبتکر هستند، به این معنی که آنها معمولاً رهبرانی کاملاً طبیعی هستند که در تأثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران پیشرو هستند. آنها همچنین تمایل به اجتماعی بودن دارند، به این معنی که در موقعیت‌هایی که می‌توانند با افراد تعامل داشته باشند، یا لازم باشد آنها را متقاعد کنند یا به آنها کمک کنند، به خوبی از عهده کار برمی‌آیند.

 

 

 

برگرفته از: مجله ایران استخدام

 

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام مهماندار هواپیما,استخدام مهماندار هواپیمایی ماهان,استخدام مهماندار هواپیما در مشهد,استخدام مهماندار هواپیما در تهران,استخدام مهماندار هواپیما اصفهان,استخدام مهماندار هواپیما ۱۴۰۰,استخدام مهماندار هواپیما در تبریز,استخدام مهماندار هواپیما در اهواز,استخدام مهماندار هواپیمایی قشم ایر,استخدام مهماندار هواپیمایی وارش, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 12:41

یک کارشناس مالی وظایف متعددی دارد. این وظایف ممکن است در یک سازمان بسیار گسترده باشد؛ اما در سازمان دیگر محدودتر باشد. با این حال وظیفه کلی و مشترک کارشناسان مالی شامل تنظیم امور مالی، ملاقات با مشتریان برای تعیین نیازهای آنها و دریافت صورت‌های مالی، استفاده از صورت‌های مالی برای به حداکثر رساندن سود یا کاهش بدهی‌ها است. بنابراین نتیجه و انتظار نهایی از استخدام یک کارشناس مالی حرفه ای، بهبود امور مالی است. علاوه بر این وظایف، چندین وظیفه تخصصی دیگر نیز هنگام استخدام کارشناس مالی برای او در نظر گرفته می شود که می تواند شامل موارد زیر باشد:

کارشناس مالی

  • ملاقات با مشتریان برای تعیین اهداف مالی، تخمین ریسک، برآورد درآمدها، هزینه‌ها و دارایی‌های آنها
  • ارائه مشاوره در مورد محصولات و خدمات، مانند سرمایه گذاری، پوشش بیمه و ابزارهای مدیریت بدهی
  • تضمین سهام و اوراق قرضه و ایجاد حساب‌های پس انداز تصاعدی
  • انجام تحقیقات بازار برای به روز ماندن با روندهای مالی
  • تهیه اسناد مالی مانند پیش بینی درآمد و گزارش‌های سرمایه گذاری
  • رعایت کلیه قوانین و مقررات در صنعت مالی
  • شناسایی مشتریان بالقوه برای حفظ پایگاه مشتری قوی
  • طراحی و بازنگری سیاست‌های مالی
  • شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری
  • ایجاد مدل‌های پیش‌بینی بر اساس نتایج مالی فعلی و گذشته
  • تجزیه و تحلیل داده‌های مالی برای شناسایی وضعیت مالی
  • تهیه گزارش بودجه
  • پیشنهاد راهکار برای کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد و به حداکثر رساندن کارایی
  • نظارت بر اجرای برنامه‌های مالی
  • مطلع شدن از الزامات نظارتی و بهترین شیوه‌ها در مدیریت مالی

برگرفته از: مهارت های مورد نیاز کارشناس مالی

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار, کاریابی, استخدام, ایران استخدام, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 300 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 13:33

متخصصان بازاریابی دیجیتال، معمولاً در سازمان‌ها و شرکت‌های بازاریابی کار می‌کنند تا راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای برندها ارائه دهند. آنها از نزدیک با بخش بازاریابی همکاری می‌کنند تا راه‌های منحصر به فردی را برای گسترش آگاهی در مورد شرکت خود و فروش محصول تعیین کنند.
تبدیل شدن به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ مستلزم تحصیل در رشته‌های مرتبط و یا توسعه مجموعه‌ای از مهارت‌های گسترده است که به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد. شما در این فرآیند، باید اطلاعات زیادی در مورد بازاریابی دیجیتال یاد بگیرید و خود را برای این نقش آماده کنید.


بنابراین لازم است مجموعه مهارت‌های بازاریابی دیجیتال خود را گسترش دهید و یک مهارت فنی بسیار گسترده ایجاد کنید. شما می‌توانید با جستجوی منابع رایگان آنلاین، مانند پادکست‌ها، وبینارها، ویدیوها و حتی پست‌ها و مقالات وبلاگ، مهارت‌های خود را گسترش دهید. کارآموزی کردن برای شرکت‌هایی که کارآموز دیجیتال مارکتینگ می‌پذیرند یکی از راه‌هایی است که باعث می‌شود در این کار مقداری تجربه کسب کنید و بتوانید کم‌کم وارد بازار کار بازاریابی دیجیتال شوید.
شرکت‌هایی وجود دارند که کارآموز دیجیتال مارکتینگ استخدام می کنند و آموزش های لازم را برای تبدیل کارآموز خود به یک فرد حرفه ای در اختیار کارآموز خود می دهند. یکی از راه‌هایی که می تواند باعث می‌شود در این شغل تجربه و مهارت کسب کنید و بتوانید کم‌کم وارد بازار کار کارشناس دیجیتال مارکتینگ شوید دنبال کردن آگهی های استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ بصورت کارآموزی است.

منبع: ایران استخدام

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار, کاریابی, استخدام, ایران استخدام, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 122 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 13:15

مهندسی صنایع یک حرفه‌ی مهندسی است که با بهینه سازی فرایند‌ها، سیستم‌ها یا سازمان‌های پیچیده با توسعه، بهبود و پیاده سازی سیستم‌های یکپارچه افراد، پول، دانش، اطلاعات و تجهیزات سروکار دارد.
مهندسی صنایع محور عملیات تولید است.
مهندسی کاربرد علوم و ریاضیات برای حل مسائل است، مهندسان نوآوری‌های مخترعان و دانشمندان را در دنیای واقعی به کار می‌گیرند.
شاخه‌های مهندسی صنایع زیاد است و مهندسی صنایع شغل تطبیق پذیری است. بدین ترتیب فرصت های شغلی برای مهندس صنایع زیاد است. مهندسان صنایع می توانند در یکی از مکان‌های زیر شروع به کار کنند.
بیمارستان‌ها 
صنایع اصلی تولیدی 
شرکت‌های تحقیقاتی 
مراکز تجاری و صنعتی 
شرکت‌های اداری 
مراکز خصوصی 
کارخانه‌های تولیدی
کارخانه‌های فراوری محصولات 
مهندسان صنایع برای نقشه برداری و تحلیل سیستم‌ها  از شبیه سازی و طراحی کامپیوتری استفاده می‌کنند. آنها برای دستیابی به اهداف خود از روش‌های خلاقانه و ابتکاری استفاده می‌کنند.
مهندس صنایع
مهندس صنایع در چه شغل هایی می تواند فعالیت داشته باشد؟
مهندسان صنایع  می‌توانند مطابق با مدرک تحصیلی که دارند در یکی از مشاغل زیر مشغول فعالیت شوند.
  • تکنسین ساخت
  • برقکار صنعتی
  • مکانیک صنعتی
  • طراح صنعتی
  • ناظر تولید
  • تحلیل کننده زنجیره‌ی تامین
  • مکانیک صنعتی
  • بازرس تضمین کیفیت
  • برآورد هزینه
  • مهندس صنایع 
  • مهندس کیفیت
  • مهندس ساخت و ساز
  • مهندس فرآیند
  • مهندس بهره وری انرژی

منبع: ایران انجمن

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار, کاریابی, استخدام, ایران استخدام, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 13:11

معرفی گرایش مهندسی حمل و نقل عمران

رشته مهندسی عمران یکی از رشته های کاربردی میباشد و علوم محض کمتر در آن کاربرد دارد. ازاین رو این رشته مناسب افرادیست که به علوم ریاضی و فیزیک علاقه مند میباشند. مهندس عمران ضمن حفاظت از سلامت عمومی و محیط زیست از برنامه ریزی، طراحی، ساخت، نگهداری استفاده می‌کند و زیر ساخت های نادیده گرفته شده از سوی افراد دیگر را بهبود می‌بخشد. این رشته گرایش های مختلفی دارد که امروز میخواهیم به معرفی گرایش مهندسی حمل و نقل بپردازیم. با توجه به گرایش های متفاوت این رشته، فرصت های شغلی مهندسی عمران در چند سال اخیر تنوع بالایی داشته است. شما میتوانید فرصت های شغلی مهندس عمران در سایت ایران استخدام را از این قسمت مشاهده نمایید.

مهندسی حمل و نقل زیر شاخه‌ی دیگر مهندسی عمران است. مهندسین حمل و نقل، تاسیسات حمل و نقل را برنامه ریزی و مدیریت می‌کنند.

برنامه‌های حمل و نقل شامل موارد زیر است:

  • جاده‌ها
  • بزرگراه‌ها
  • فرودگاه‌ها
  • راه آهن‌ها
  • مسیر‌های دوچرخه سواری
  • عابر پیاده‌ها
  • آبراه‌ها 
  • امکانات حمل و نقل عمومی 

استخدام مهندس عمران در شاخه‌های مهندسی حمل و نقل بزرگراه، مهندسی حمل و نقل هوایی، مهندسی حمل و نقل شهری در ایران استخدام با شرایط مناسب امکان پذیر است.

برگرفته از: بررسی رشته مهندسی عمران و بازار کار آن

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام تهران, استخدام مهندس عمران, استخدام مهندس عمران در اصفهان, کاریابی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 307 تاريخ : چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت: 14:23

مهندس عمران چه مهارت هایی دارد؟

در نوشته های قبلی به معرفی رشته مهندسی عمران، وظایف مهندس عمران پرداختیم و درباره نرم افزار های کاربردی مهندسی عمران صحبت شد. در این نوشته قصد داریم به بررسی توانایی ها و مهارت هایی که یک مهندس عمران نیاز دارد بپردازیم.

جهت مشاهده آگهی های استخدام مهندس عمران کلیک نمایید.

مهندسی عمران از جمله مشاغل محبوبی می‌باشد که موفقیت در آن لازمه‌ی داشتن مهارت‌های مختلفی بوده و تنها داشتن نمرات خوب در مدرک دانشگاهی کفایت نمی‌کند. از طرفی به دلیل فنی بودن این رشته، مهارت‌هایی از قبیل شناخت مصالح و مواد، توانایی کنترل و مدیریت پروژه اهمیت فراوانی دارد. برخی از مهارت‌هایی که برای موفقیت در این رشته و استخدام در آن لازم است، عبارتند از:

  • توانایی کنترل و مدیریت پروژه
  • توانایی و تسلط کامل بر نقشه خوانی
  • آشنایی با نرم افزارهای مربوط به مهندس عمران
  • شناخت تمامی مصالح و مواد به کار رفته در یک پروژه
  • داشتن مهارت‌های ارتباطی حرفه ای
  • مسلط بودن به مباحث ریاضیات و تحلیل داده‌ها
  • توانایی کارگروهی و پروژه‌ای

منبع: خبرنامه خبر فوری

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام تهران, ایران استخدام, کاریابی, استخدام مهندس عمران, استخدام مهندس عمران در تهران, استخدام مهندس عمران بدون سابقه کار, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 14:35

راهنمایی شغلی تدوینگری

این روزها تدوینگری و ادیت ویدئو ها با توجه به رشد تولید محتواهای بصری وتبلیغات رشد چشمگیری داشته و به دلایل امکان دورکاری  استخدام شدن به صورت پاره وقت، خواهان زیادی پیدا کرده است. برای اینکه وارد این حوزه شوید حتما نباید تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی داشته باشید بلکه می‌توانید خودتان به صورت خود آموز شروع به یادگیری کنید. این معقوله نیاز به صبر و پشتکار بسیاری دارد. بنابراین اگر بتوانید که خودتان کار با نرم افزار و همچنین اصول اولیه و هنری را بیاموزید می‌توانید به صورت فریلنسر و حتی وابسته به یک شرکت و مجموعه خاص شروع به کار کنید. 

تحصیلات مورد نیاز برای تدوینگری

رشته سینما شامل ۴ زیر شاخه اصلی است، تدوین، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و در نهایت هم فیلم‌برداری. در حال حاضر شما می‌توانید به صورت آکادمیک در رشته تدوین در دانشگاه‌های هنر و سینما تحصیل کنید. اکثر افرادی که در این بازار مشغول به کار هستند مدرک کارشناسی مرتبط و گاها هم نامرتبطی دارند. البته که این روزها برخی از موسسه‌ها و آموزشگاه‌ها دوره‌هایی مرتبط با فیلم و تدوین آن برگزار می‌کنند و در نتیجه آن مدارکی هم به شرکت کننده‌ها عرضه می‌کنند. خوشبختانه جامعه ما از مدرک گرایی دور شده و به دنبال افراد با تجربه و کار بلد است. در نتیجه مهم‌ترین ویژگی که باید داشته باشید تعهد و همچنین عزم کاری است، ویژگی‌هایی که صلاحیت شما را در این حوزه تضمین می‌کنند. با اینکه داشتن مدرک تحصیلی یک امر ضروری نیست اما شما می‌توانید ذهن خودتان را در بخش‌های مختلف و متنوعی که مرتبط هستند آموزش دهید.

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام تدوینگر, استخدام تدوینگر دورکاری, استخدام تدوینگر پاره وقت, استخدام تدوینگر در تهران, ایران استخدام, کاریابی , نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 321 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 15:01

معرفی شغل گرافیست

اگر بخواهیم به معرفی شغل گرافیست بپردازیم می توانیم اینگونه بیان کنیم که گرافیست فردی است که از طریق ترسیم، سمبل، خطوط، طراحی یا کشیدن تصویر یک مفهوم را به افراد مختلف با هر زبانی که هستند می رساند. به همین سبب است که بازار کار این افراد امروزه رونق گرفته است.

تکنیک های مختلفی وجود دارد که گرافیست با به کار گیری آنها بر روی موارد مختلفی همچون سنگ، چوب، دفتر، کتاب، دیوار، فلز، آهن و نمایشگر و...هنر خود را به نمایش می کشد و از طریق آنها یک مفهوم را بیان می کنند. بیشترین نیاز به گرافیست زمانی پدیدار شد که دنیا به سوی صنعتی شدن پیش رفت. با ورود کالاهای اساسی خرد و کلان و شروع کار شرکت های مختلف، با وجود انواع برند ها و مارک ها و.. فرصت های شغلی گرافیست به شدت افزایش یافت. این افراد با ذوق و خلاقیت و استعدادی که دارند اقدام به طراحی دو بعدی برای این موارد می کنند. این طراحی نشان دهنده مفهوم عمیق و سطحی خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی سلام نو

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : استخدام گرافیست ,گرافیست ,استخدام گرافیست دورکاری ,استخدام گرافیست پروژه ای ,استخدام گرافیست در تهران, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 319 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 12:57

اولین قدم در افرایش شانس استخدام در یک شرکت یا شغل دلخواه‌، داشتن یک رزومه حرفه‌ای است. در واقع یک رزومه خوب باید دارای اطلاعات شخصی، سوابق تحصیلی، شغلی و... می باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایران استخدام، شما می‌توانید از طریق رزومه، مهارت‌ها و توانایی‌های خود را برای کارفرمایان، بهتر معرفی کنید. سایت ایران استخدام، اولین و معتبرترین سایت کاریابی ایران، همیشه تلاش خود را کرده است تا با معرفی بهترین فرصت‌های شغلی، موقعیت‌های مناسب و متنوعی را در اختیار کارجویان قرار دهد.

در این مطلب قصد داریم آموزش ساخت رزومه حرفه‌ای را از طریق رزومه ساز رایگان ایران استخدام برای شما بیان کنیم.

مطلب پیشنهادی: How to Make a Resume in 2022

رزومه ساز رایگان ایران استخدام چیست؟

رزومه ساز ایران استخدام در واقع یک سیستم رایگان و آنلاین است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک رزومه کاری مطمئن و با کیفیت را بر اساس توانمندی‌های خود بسازید. از مزیت‌های این سیستم، دسترسی آنلاین به رزومه است.

در این سیستم امکان دانلود رزومه و اشتراک گذاری آن برای سایت‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید با ثبت رایگان رزومه خود در صفحه کاریابی ایران استخدام، امکان دسترسی کارفرمایان مختلف در شرکت‌های معتبر سراسر کشور را به خود فراهم آورید.

یک رزومه زمانی می تواند روی کارفرما تاثیرگذار باشد که بتواند قابلیت‌ها و توانمندی‌های فرد را هرچند کم، برجسته نشان دهد. برنامه رزومه ساز آنلاین به شما در ساخت رزومه به زبان فارسی کمک می‌کند البته ایران استخدام در تلاش است تا امکان ساخت رزومه انگلیسی را نیز فراهم آورد. در این برنامه امکان‌ ساخت رزومه با قالب‌های متنوع وجود دارد.

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار ,کاریابی ,ایران استخدام ,استخدام ,رزومه, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 198 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 14:08

وظایف حسابدار چیست؟

وظایف شغل یک حسابدار در اکثر شرکت‌ها مشابه است و فردی که به عنوان حسابدار استخدام می شود مسئول تهیه حساب‌ها، بودجه بندی و مدیریت اطلاعات مالی خواهد بود. اما در حالت کلی وظایف اصلی یک حسابدار در همه جای دنیا عبارتند از:

  • نظارت بر بودجه و هزینه‌ها
  • انجام پیش بینی‌های مالی و تجزیه و تحلیل ریسک‌های احتمالی
  • تدوین و ارائه گزارش‌های مورد نیاز مالی و بودجه
  • نظارت بر بروز بودن سیستم‌های مرتبط با حسابداری
  • تهیه حساب و اظهارنامه مالیاتی در شرکت‌ها
  • انجام کارهای حسابرسی و تجزیه و تحلیل عملکرد مالی
  • ارائه پیشنهادهای مورد نیاز در مورد طریقه کم کردن هزینه‌ها و افزایش سود
  • نظارت بر اینکه صورت‌ها و سوابق مالی مطابق با قوانین و مقررات باشد

درمورد وظایف حسابدار بیشتر بخوانید
 

مهارت ها و توانایی های حسابدار

هر حسابدار علاوه‌بر آموزش‌های تخصصی قبل از استخدام در شغل حسابداری با دارا بودن یک سری مهارت‌ها در کنار آن آموزش‌ها می‌تواند به موفقیت دلخواه دست پیدا کند. این مهارت‌ها عبارتند از:

مهارت‌های ریاضی و کار با اعداد:
داشتن مهارت‌های ریاضی و علاقه به کار با اعداد از مهارت‌های مهم یک حسابدار می‌باشد. چراکه او با تمام جنبه‌های مالی مانند محاسبات بودجه و انجام پیش بینی‌های لازم درگیر خواهد بود
.

مهارت مدیریت زمان:
در این کار گاهی ممکن است شما با انبوهی از کارها و پروژه‌ها روبرو شوید که بسیار مهم است که بتوانید این کارها را اولویت‌بندی کرده و به هرکدام از آن‌ها در زمان تعیین شده رسیدگی کنید. چراکه گاهی زمان در تحویل برخی کارها بسیار مهم است.

مهارت حل مسئله:
یک حسابدار باید قدرت تجزیه و تحلیل بالایی داشته باشد تا بتواند برخی پیچیدگی‌های مالی موجود را بخوبی حل و فصل کند
.

دقت بالا و توجه به جزئیات:
در کار حسابداری توجه به جزئیات یکی از ارکان بسیار مهم و حیاتی به حساب می‌آید. چراکه ممکن است با غافل شدن از یک مورد بسیار کوچک نتیجه نهایی یک محاسبه کلا تغییر کرده و تمام زحمات بر باد رود
.

مهارت ارتباطات:
به عنوان یک حسابدار باید بتوانید با سایر افراد تیم یا حتی گاهی با مشتریان ارتباط برقرار کرده و موارد مورد نیاز را با آن‌ها صحبت کنید. بیشتر افراد مهارت ریاضی بالایی ندارند و شما باید بتوانید برخی موارد مورد نیاز را با ساده‌ترین روش ممکن به آن‌ها توضیح دهید
.

برگرفته شده از: با رشته و شغل حسابداری بیشتر آشنا شویم

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار, کاریابی, استخدام, ایران استخدام, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 14:07

روانشناس کیست؟

روانشناسان با استفاده از آزمایش‌ها و ارزیابی‌ها به تشخیص یک بیماری کمک می‌کنند یا درباره نحوه تفکر، احساس و رفتار مراجعه‌کنندگان بیشتر توضیح می‌دهند. روانشناس شخصی است که مدرک روانشناسی را دریافت کرده و قادر به تشخیص و درمان بیماریهای روانی با مشاوره درمانی است.  این افراد را نمی‌توان دکتر نامیده زیرا آنها هیچگونه تحصیلی در رابطه با علم پزشکی نداشته‌اند و در هیچ یک از دانشکده‌های پزشکی شرکت نکرده‌اند و نمی‌توانند دارو تجویز کنند.

آیا روانشناسی برای شما مناسب است؟

قبل از تصمیم زمان خود را صرف فکر کردن به علایق و اهداف خود کنید البته باید در نظر داشته باشید که فرصت‌های شغلی و آینده شغلی این رشته نیز بسیار مهم است. اگر روانشناسی را به عنوان شغلی در نظر می گیرید باید نسبت به بررسی سازگاری این رشته با شخصیت، نیازها و اهداف بلند مدت خود کنید. سپس می توانید به عنوان کارجو در سایت ایران استخدام ثبت نام کرده و از طریق سیستم رزومه ساز ایران استخدام برای خود رزومه بسازید و برای ورود به بازار کار این رشته آماده شده  و فرصت های شغلی روانشناس در تهران و سایر شهر های ایران را بررسی نمایید.

منبع: ایران انجمن

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار ,کاریابی ,ایران استخدام ,استخدام, روانشناس, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 12:58

ابزارها و نرم افزارهای مورد نیاز مهندس عمران

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و ضرورت استفاده از تکنولوژی روز در هرکاری جهت انجام هرچه بهتر و دقیق‌تر کارها، رشته مهندسی عمران نیز ابزارهای خاص خود را دارد که معمولا افراد از دوران دانشگاه نحوه کار با این ابزار را آموزش می‌بینند. البته توجه داشته باشید که بروز بودن اطلاعات در زمینه‌هایی که مربوط به تکنولوژی است همواره اهمیت ویژه‌ای جهت انجام هرچه بهتر کارها دارد.

ابزارهای مورد نیاز مهندس عمران

ابزار مورد نیاز شغل مهندس عمران بطور کلی عبارتند از :

  1. نرم‌افزارPro
  2. نرم‌افزار geostudio
  3. نرم‌افزار سازه ۸۰
  4. نرم‌افزار SAFE
  5. نرم‌افزار Plaxis
  6. نرم‌افزار Autocad
  7. نرم‌افزار Graphisoft Archicad
  8. نرم‌افزار SAP
  9. نرم‌افزار ETABS
  10. نرم‌افزار Tekla Structures
  11. نرم‌افزار FLAC 3D
  12. نرم‌افزار Matlab

مهندس عمران

شخصیت های مناسب شغل مهندس عمران

در تمامی شغل‌ها و حتی رشته‌های تحصیلی برای به موفقیت رسیدن باید شخصیتی متناسب با نیاز آن شغل داشته باشید. چراکه همه مشاغل خصوصیت‌های شخصیتی خاص خود را می‌طلبند. درصورتی که شما شغل مورد علاقه‌ی خود را باتوجه به ویژگی‌های شخصیتیتان و با شناخت کامل از خود و آن شغل انتخاب کنید احتمال موفقیت شما در این مسیر بسیار افزایش خواهد یافت.
در ادامه به بررسی تیپ‌های شخصیتی میپردازیم که برای استخدام شدن در شغل مهندس عمران و موفقیت در این شغل مناسب هستند.
تیپ شخصیتی INTJ:
بیشتر منطقی بوده و توان پژوهش و برنامه ریزی‌های مستقل را داراست. همچنین می‌تواند با درنظر گرفتن همه راه حل‌های ممکن خلاقانه‌ترین انتخاب را داشته باشد.

تیپ شخصیتی ISTJ:
این افراد از دقت بالا و توانایی‌های فنی زیادی برخوردارند.

تیپ شخصیتی ISTP:
این نوع تیپ شخصیتی به رشته‌های فنی و درحقیقت به چگونه کار کردن اشیا علاقه‌مند است. همچنین این افراد معمولا مشاهده کننده‌های خوبی هستند که به جزئیات دقت زیادی دارند.

تیپ شخصیتی ESTJ:
این نوع افراد ترجیح می‌دهند با موارد ملموس و واقعی سر و کار داشته باشند. همچنین آن‌ها به کارهای سازمانی و سمت‌های مدیریتی علاقه بیشتری دارند.

تیپ شخصیتی ESTP:
افراد دارای این تیپ شخصیتی معمولا اطلاعات فنی زیادی داشته و توانایی بالایی در کار با ابزار دارند. آن‌ها معمولا ترجیح می‌دهند برای خودشان کار کنند.

برگرفته از: مهندس عمران | رشته تحصیلی و بازار کار و حقوق و آینده شغل

 

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار, کاریابی, استخدام, ایران استخدام, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 12:15

سایت های کاریابی مجازی
خوشبختانه امروزه با پررنگ شدن نقش اینترنت در زندگی مردم، پیدا کردن فرصت‌ های شغلی مناسب راحت‌تر شده است. در واقع سایت‌ های کاریابی مجازی از جمله ابزارهایی هستند که با استفاده از آن می‌توان به برترین فرصت‌های شغلی دست پیدا کرد.
در این سایت کاریابی مجازی ، محصولاتی مانند انواع کتاب‌های استخدامی و نمونه سوالات استخدامی موجود است و کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از آن‌ها در شاخه و تخصص موردنظر خود پیشرفت کنند. در سایت ایران استخدام همچنین قابلیت جست‌وجوی آگهی استخدامی بر اساس مدرک تحصیلی، شهرهای مهم و شرکت‌های معتبر وجود دارد.

 

ایران استخدام چه مزایایی برای کارجویان دارد؟

سرعت بالای پیدا کردن آگهی موردنظر
از مهم‌ترین مزیت‌های سایت ایران استخدام دسته‌بندی استخدامی‌های مختلف است. شما در این سایت می‌توانید بر اساس شرایط و نوع تخصصی که دارید، فیلترهای مختلف را انتخاب کنید. به عنوان مثال با توجه به میزان وقت خالی خود، فیلترهای مربوط به استخدام دورکار، استخدام نیمه وقت و استخدام دانشجو را انتخاب کنید تا از این طریق بتوانید در زمان کوتاه‌تری شغل متناسب با شرایط فعلی خود را انتخاب کنید.

امکان پیدا کردن شغل بدون مهارت و تخصص خاصی
از مزیت‌های دیگر استفاده از سایت‌های کاریابی مجازی مانند سایت ایران استخدام، این است که افراد حتی بدون مهارت و تخصص خاصی می‌توانند جذب شرکت‌ های مختلف شوند. در واقع بسیاری از آگهی‌ های منتشر شده در این سایت مربوط به کارجویانی می‌شود که مهارت خاصی ندارند. در نتیجه می‌توانند به عنوان کارآموز در دوره‌های مختلف، سه ماهه یا بیشتر و کمتر، مشغول به کار شوند. در نهایت پس از پایان یافتن دوره کارآموزی و فراگرفتن مهارتی خاص، در همان شرکت مشغول به کار شوند.

آسان بودن روند استخدام

یکی دیگر از مسئله‌هایی که امروزه برای بسیاری از جوانان جویای کار، ایجاد مشکل کرده است، سخت‌گیری در روند استخدام است. در حالی که در سایت‌ کاریابی ایران استخدام، راحت‌تر می‌توان در استخدام شرکت‌های مختلف پذیرفته شد. در اکثر آگهی‌هایی که در سایت ایران استخدام وجود دارد، توجه چندانی به معیارهایی مانند سن و جنسیت نمی‌شود. همچنین برای آقایان، به داشتن کارت پایان خدمت کمتر توجه می‌شود و نداشتن سابقه کار تا حدی که ایجاد مشکل نکند، مانعی برای استخدام شدن به شمار نمی‌آید.
در واقع می‌توان گفت معیار اصلی، داشتن تخصص مربوط به آن شغل است و بسیاری از شرکت‌ها توجهی به مسائل حاشیه‌ای دیگر ندارند.


منبع: پرشین وی

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار,کاریابی,استخدام,ایران استخدام,کاریابی مجازی, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 12:07

معرفی شغل کارشناس تولید محتوا

کارشناسان محتوا افرادی هستند که با مهارت ها و خلاقیت هایی که دارند، اقدام به تولید محتوا می کنند. گاهی اوقات کارشناسان تولید محتوا با یک تیم از افرادی که می توانند روند توسعه را هدایت کنند، کار می کنند.
آنها با اصول نگارشی، ایده های جذاب نویسی و جذب مخاطبان آشنایی کامل دارند.
یک تولید کننده محتوا ممکن است برای وب سایت ها و وبلاگ ها، کمپین های تبلیغاتی، پست‌ های رسانه‌ های اجتماعی، اینفوگرافیک ها و… محتوا تولید کند.
محتوا نویس بعد از مشخص شدن موضوع محتوا شروع به گرد آوری مطالب جذاب می کند، بعد از گردآوری مطالب آنها را توسعه می‌ دهد و سپس ویرایش و منتشر می ‌کند.

آگهی های استخدام کارشناس تولید محتوا را از این قسمت میتوانید مشاهده نمایید.

ویژگی های متخصص محتوا چیست؟

تولید محتوا که این روزها طرفداران خاص خود را دارد، فرایند توسعه و ایجاد مطالبی مفید و جذاب است.
یک محتوا نویس خوب باید مهارت های خلاقانه، نوشتاری و ارتباطی عالی داشته باشد. همچنین فرد باید بتواند دست به خلق مطالب جدید بزند و به سوالات مخاطبان در متن خود جواب بدهد.
متخصص محتوا باید با برنامه ریزی و اصول آن آشنایی کامل داشته باشد. همچنین او باید بتواند با فکر هوشمندانه عمل کرده و کارها را اولویت بندی کند.  انعطاف پذیر باشد تا بتواند خود را با شرایط کاری وفق دهد.
محتوا نویس باید اعتماد به نفس داشته باشد تا بتواند کارها را به خوبی پیش ببرد.
چند کاره بودن و سازگاری با تیم از دیگر خصوصیات و ویژگی های یک محتوا نویس خوب است. با توجه به افزایش روز افزون تعداد محتوا نویس ها به طبع تقاضا برای استخدام کارشناس تولید محتوا و نویسنده سایت رشد خوبی داشته است.

برگرفته از: کافه دانش

iranestekhdam...
ما را در سایت iranestekhdam دنبال می کنید

برچسب : کار ,کاریابی ,ایران استخدام ,استخدام ,کارشناس تولید محتوا, نویسنده : ایران استخدام iranestekhdam بازدید : 156 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 15:00